Beautiful-Design-Wallpaper-for-Kid-Room-Baby-Bedroom-Wallpaper-C10503-

နံရံကပ္စကၠဴ (wallpaper) ေလးေတြဟာ အိမ္ခန္း၊ ႐ုံး၊ ေကာ္ဖီဆိုင္၊ အစိုးရအေဆာက္အဦ၊ ျပတိုက္၊ စာတိုက္နဲ႔ တျခားအေဆာက္အဦေတြရဲ႕အတြင္းနံရံမွာ အလွဆင္ကပ္ထားၾကတဲ့ ပစၥည္းမ်ဳိးပါ။ နံရံကပ္ေကာ္ပါတဲ့စကၠဴသားျဖစ္ၿပီး ေရာင္းခ်တဲ့အခါ

အလိပ္ လိုက္ေရာင္းခ်ၾကတယ္။ နံရံကပ္စကၠဴေတြမွာ ေျဗာင္နဲ႔ လည္းေရာင္းခ်ၾကတယ္။ ေျဗာင္သားဆိုေတာ့ ကိုယ္ႏွစ္သက္တဲ့အေရာင္ မြမ္းမံသုတ္ႏိုင္တယ္။ မညီညာ လွတဲ့ မ်က္ႏွာျပင္နဲ႔ အျပစ္အနာအဆာေလးေတြရွိေနတဲ့နံရံမ်က္ႏွာျပင္ေတြ ဖံုးကြယ္ခ်င္ရင္ အသံုးျပဳႏိုင္ ၾကပါတယ္။ Anaglypta လို texture နံရံကပ္စကၠဴနဲ႔ Lincrusta တို႔လို ေဖာင္းၾကြထူထူပါတဲ့ အသားေတြမွာ ပံုစံဆင္တူ အကြက္အေျပာက္ထပ္ကာထပ္ကာ သံုးထားတဲ့ pattern ဒီဇိုင္းမ်ဳိးနဲ႔ ထပ္ကာထပ္ကာ သံုးမထားဘဲ ဒီဇိုင္းႀကီးႀကီးတစ္ခုျဖစ္တဲ့ နံရံအျပည့္သံုးတဲ့ နံရံကပ္အသားေတြရွိၾကတယ္။ နံရံကပ္စကၠဴေတြကို အလိပ္ရွည္ရွည္ အေနအထားနဲ႔ျပဳလုပ္ၿပီး နံရံမွာ ေထာင္လိုက္ကပ္ၾကတယ္။

Pattern နံရံကပ္စကၠဴဒီဇိုင္းက အကြက္အေျပာက္ေတြဟာ ဆက္တိုက္ထပ္သံုးဖို႔ပံုစံေဖာ္ထားတာဆိုေတာ့ အလိပ္တစ္ခုထဲကပဲ ျဖတ္လိုက္တဲ့ ေနရာမွာ ေနာက္ထပ္ျဖတ္ထားတဲ့အစကို ဆက္ၿပီးကပ္လိုက္လည္း အဆက္ေနရာကို လြယ္လြယ္ကူကူ မျမင္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ အပိုင္းအျဖတ္မ်ားမယ့္ နံရံက်ဥ္း က်ဥ္းေတြအတြက္ စေအအနမည ဒီဇိုင္းေလးေတြက သင့္ေတာ္လွပါတယ္။ ခပ္႐ႈပ္႐ႈပ္အဆင္ႀကီးႀကီးဒီဇိုင္းမ်ဳိးဆိုရင္ေတာ့ အပိုင္းအျဖတ္ဆက္ရမယ့္ ေနရာေတြ အတြက္ သတိထားရေတာ့မွာပါ။

နံရံကပ္စကၠဴေတြရဲ႕ သမိုင္း

ေရွးေရွးက ျပဳလုပ္ၾကတဲ့နည္းလမ္းေတြမွာေတာ့ လက္နဲ႔ေဆးျခယ္တဲ့နည္း (hand-painting)၊ သစ္ထြင္းပံုစံတံုးနဲ႔ ေဆး႐ိုက္တဲ့နည္း (woodblock printing) နဲ႔ ပန္းေဖာက္ျပားနဲ႔ ေဆး႐ိုက္တဲ့နည္း (stenciling) ေတြနဲ႔ တျခားစက္နဲ႔ ပံုႏွိပ္တဲ့နည္းစတဲ့ နည္းေတြအမ်ဳိးမ်ဳိးရွိၾကတယ္။ ပထမနည္း သံုးနည္းကေတာ့ ၁၇ ရာစု မတိုင္ခင္ကတည္းကစၿပီး အသံုးျပဳလာခဲ့ၾကပါတယ္။ သစ္ထြင္းပံုစံတံုးေတြနဲ႔ ပံုႏွိပ္တဲ့ နည္းအသံုးျပဳတဲ့ နံရံကပ္စကၠဴေတြဟာ Renaissance ေခတ္ဥေရာပတစ္လႊား အထက္တန္းလႊာေတြၾကား ေက်ာ္ၾကားအသံုးမ်ားခဲ့ၾကတယ္။ အလယ္ေခတ္မွာ လူခ်မ္းသာေတြက ႀကီးမားလွတဲ့ ေရာင္စံုခ်ည္ ရက္ေဖာက္ထားတဲ့ အခင္းအကာေတြ သူတုိ႔ရဲ႕ နံရံေတြမွာ ခန္းလံုးျပည့္ အလွဆင္လာၾကတာပါ။ အဲဒီ ခ်ည္သားေရာင္စံုပန္းခ်ီကားႀကီးေတြက ေက်ာက္သား နံရံနဲ႔ အခန္းၾကား အလႊာမွာ အကာအကြယ္ေပးထားၿပီး အေသြးအေရာင္ေတြနဲ႔ အခန္းကို လင္းလက္ေတာက္ပ သြားေစသလို အခန္းရဲ႕အပူခ်ိန္ကို ထိန္းေပးထားတာေၾကာင့္ အသံုးမ်ားၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီဂႏၲဝင္ေရာင္စံု ခ်ည္သား ပန္းခ်ီကားေတြဟာ အင္မတန္တန္ဖိုးႀကီး ျမင့္လွတာေၾကာင့္ ၾ<ြကယ္ဝ ခ်မ္းသာလြန္းတဲ့ အလႊာကပဲ တတ္ႏိုင္ၾကတာပါ။

fg
သာမန္လူတန္းစားေတြအတြက္ကေတာ့ ေစ်းတန္ဖိုးရယ္၊ စစ္ပြဲေတြေၾကာင့္ ႏိုင္ငံတကာကုန္သြယ္ ခြင့္အက်ပ္အတည္းေတြရယ္ေၾကာင့္ ေရာင္စံုခ်ည္သား အကာအရံေတြမဝယ္ယူႏိုင္ၾကဘဲ နံရံကပ္ စကၠဴေတြသာ နံရံေတြမွာေနရာယူေစခဲ့ၿပီး သူတို႔ရဲ႕ အခန္းေတြ ေတာက္ပေစခဲ့ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ထင္ရွားတဲ့ပန္းခ်ီဆရာေတြလည္း နံရံကပ္ပန္းခ်ီပံုႏွိပ္ဖို႔အတြက္ ေရးဆြဲခဲ့ၾကတယ္။ နံရံကပ္ပံုႏွိပ္ပန္းခ်ီအတြက္ ေရးဆြဲေပးတဲ့ ပန္းခ်ီဆရာေတြထဲမွာ ထင္ရွားခဲ့တာက ဂ်ာမန္ပန္းခ်ီဆရာ Albrecht Dürer ပါ။ ေရာမဧကရာဇ္ Maximilian ေရးဆြဲခိုင္းခဲ့တဲ့ The Triumphal Arch နံရံကပ္ပံုႏွိပ္ ပန္းခ်ီကားကို ၁၅၁၅ ခုႏွစ္မွာ ၿပီးစီးခဲ့ပါတယ္။ အခ်ပ္ေပါင္း ၁၉၂ ခ်ပ္နဲ႔ ျပဳလုပ္ရတဲ့ ႀကီးမားလွတဲ့ပန္းခ်ီကားႀကီးပါ။ ေကာ္ပီ ၇ဝဝ ပထမ ဆံုးပံုႏွိပ္ထုတ္ေဝခဲ့ပါတယ္။ နန္းေတာ္ေတြ၊ ၿမိဳ႕ေတာ္ ခန္းမေတြရဲ႕ ႀကီးမားလွတဲ့နံရံေတြမွာ အသံုးျပဳခဲ့ၾကတဲ့ အဦးဆံုး နံရံကပ္ပံုႏွိပ္ပန္းခ်ီကားေတြပါပဲ။

အဂၤလိပ္နဲ႔ ျပင္သစ္ဟာ ဥေရာပနံရံကပ္ ထုတ္လုပ္တဲ့ေစ်းကြက္မွာ ဦးေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ၾကတဲ့သူေတြပါ။ ၁၇၁၂ ခုႏွစ္ ဘုရင္မ Anne ေခတ္အတြင္း နံရံကပ္ စကၠဴအခြန္အခေကာက္ခံလာခဲ့တယ္။ အဲဒီအခြန္ဟာ ၁၈၃၆ ခုႏွစ္အထိ ဖ်က္သိမ္းျခင္းမရွိခဲ့ပါဘူး။ ၁၈ရာစု အလယ္ပိုင္းေလာက္မွာ ၿဗိတိန္ဟာ ဥေရာပ၊ နံရံကပ္ စကၠဴ ထုတ္လုပ္မႈမွာ ဦးေဆာင္လာခဲ့ပါတယ္။ ဥေရာပေစ်းကြက္ထဲမွာ ပမာဏမ်ားမ်ားေနရာယူထားတာပါ။ ဒါေပမဲ့ Seven Years စစ္ပြဲနဲ႔ Napolenic Wars ေနာက္ပိုင္း ၁၇၅၅ မွာ အရွိန္ေႏွာင့္ေႏွးလာခဲ့တယ္။ ျပင္သစ္ကိုတင္ပို႔ရတာ အခြန္အခေတြ အင္မတန္မ်ားလာခဲ့ပါတယ္။

၁၇၈၅ ခုႏွစ္မွာ နံရံကပ္စကၠဴသားေတြမွာ ေဆး ေရာင္ပံုႏွိပ္ႏိုင္မယ့္ ပထမဆံုးစက္ကို ျပင္သစ္ႏိုင္ငံသား ဂ်ာမန္စက္မႈလုပ္ငန္းရွင္ Cristophe-Philippe Oberkampf က တီထြင္ခဲ့တယ္။ ၁၇၉၉ ခုႏွစ္မွာ ျပင္သစ္လူမ်ဳိး miniaturist , စက္မႈအင္ဂ်င္နီယာ Louis-Nicolas Robert က အလ်ားဆက္တိုက္ စကၠဴပံုႏွိပ္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္တဲ့စက္ကို မူပိုင္ခြင့္တင္ခဲ့ပါတယ္။ ၁၈ ရာစုနံရံကပ္စကၠဴထုတ္လုပ္ခဲ့ၾကတဲ့ ထုတ္လုပ္သူေတြထဲမွာ အဂၤလန္မွာ John Baptist Jackson နဲ႔ John Sherringham ၊ အေမရိကမွာေတာ့ J. F. Bumstead & Co. (Boston)? William Poyntell (Philadelphia)eJY John Rugar (New York) တို႔က ေအာင္ျမင္ခဲ့ၾကတယ္။ ၁၇ ရာစုေနာက္ပိုင္း အဆင့္ျမင့္နံရံကပ္စကၠဴေတြကို တ႐ုတ္ႏိုင္ငံကထုတ္လုပ္လာႏိုင္ခဲ့ၿပီး လက္နဲ႔ ေဆးျခယ္တာရယ္ တန္ဖိုးလည္းႀကီးျမင့္လွပါတယ္။ အဲဒီ နံရံကပ္စကၠဴလက္ရာေတြကို ဂ်ာမနီေတာင္ပိုင္းက Nymphenburg Palace ၊ ပိုလန္က Łazienki Palace ၊ အဂၤလန္က Chatsworth House နဲ႔ Temple Newsam ၊ ေျမာက္ပိုင္းအိုင္ယာလန္က Lissan House၊ အဂၤလန္ႏိုင္ငံ ေဝလျပည္နယ္က Erddig ခန္းမအပါအဝင္ နန္းေတာ္ေတြနဲ႔ ခမ္းနားႀကီး က်ယ္လွတဲ့ အေဆာက္အဦေတြမွာ အခုထက္ထိ ေတြ႔ရွိႏိုင္ၾကတယ္။ ၁.၂ မီတာက်ယ္ဝန္းတဲ့ နံရံကပ္ စကၠဴပန္းခ်ီကားေတြပါ။

နံရံကပ္စကၠဴသမိုင္းမွာ အဂၤလိပ္၊ ျပင္သစ္နဲ႔ ဂ်ာမန္ထုတ္လုပ္သူေတြက အစပ်ဳိး တီထြင္ခဲ့ၾကၿပီး လက္နဲ႔စတင္ေရးျခယ္ခဲ့ၾကတာပါ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ တ႐ုတ္ျဖစ္စကၠဴေတြကို တစ္ခါတစ္ရံ အသံုးျပဳခဲ့ၾကတယ္။ ၁၈ ရာစုေနာက္ပိုင္းမွာ အဂၤလန္မွာေရာ ျပင္သစ္မွာပါ ျမင္ကြင္းက်ယ္နံရံကပ္စကၠဴေတြ ဖက္ရွင္တစ္ခုလိုျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ ျပင္သစ္ထုတ္လုပ္သူ Joseph Dufour et Cie အတြက္ ပန္းခ်ီဆရာ Jean-Gabriel Charvet က ပံုေဖာ္ေရးဆြဲခဲ့တဲ့ Captain Cook ရဲ႕ ေရေၾကာင္းခရီးရွည္ နံရံကပ္စကၠဴ ပန္းခ်ီကား Savages of the Pacific ဟာ အဲဒီေခတ္က ေက်ာ္ၾကားလွတဲ့ အႀကီးဆံုးျမင္ကြင္းက်ယ္ကားခ်ပ္ပါ။ Dufour အျပင္ ျပင္သစ္နံရံကပ္စကၠဴထုတ္သူေတြျဖစ္တဲ့ Jh Zuber et Cie နဲ႔ Arthur et Roberတို႔ကလည္း သူတို႔ရဲ႕လက္ရာေတြကို ဥေရာပနဲ႔ ေျမာက္အေမရိကတစ္ဝန္းကို တင္ပို႔ႏိုင္ခဲ့တာပါ။ Zuber et Cie ရဲ႕ Views of North America ဆိုရင္ အိမ္ျဖဴ ေတာ္၊ သံတမန္ဧည့္ခံေတြ႕ဆံုတဲ့ အခန္းမွာ ခ်ိတ္ဆြဲထားပါတယ္။ Napoleonic Wars အတြင္း ဥေရာပ နဲ႔ ၿဗိတိန္ကုန္သြယ္မႈပ်က္ျပယ္ခဲ့ၾကတယ္။

၁၈ဝ၃-၁၈ဝ၅ (Napoleonic Wars) ကာလအတြင္း ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ ပဋိပကၡေတြၿပီးဆံုးတဲ့ အခါမွာေတာ့ ေစ်းသက္သာၿပီး အေရာင္စံုတဲ့ နံရံကပ္စကၠဴေတြ ဥေရာပက ၿဗိတိန္ဆီက ျပန္လည္မွာယူခဲ့ပါတယ္။ ၁၉ ရာစုမွာေတာ့ နံရံကပ္စကၠဴ ထုတ္လုပ္ကုန္သြယ္မႈ အျမင့္ဆံုးျဖစ္လာခဲ့တယ္။ ၁၉ရာစုေနာက္ပိုင္းမွာ Lincrusta နဲ႔ Anaglypta တို႔လို ေဖာင္းၾ<ြကပါဝင္တဲ့ နံရံကပ္စကၠဴေတြပါတားျမစ္ခ်က္ေတြမရွိဘဲ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ကုန္ သြယ္လာႏိုင္ခဲ့တာပါ။ ၂ဝ ရာစု အေစာပိုင္းမွာ အေနာက္ကမၻာမွာပါ ေပၚျပဴလာအျဖစ္ဆံုးေနရာယူ လာခဲ့ပါတယ္။ USA နံရံကပ္စကၠဴ ထုတ္လုပ္သူေတြမွာ Sears ဟာ ဒီဇိုင္နာေတြထဲမွာ artist အန္ဒီဝါေဟာ အပါအဝင္ တျခားနာမည္ေက်ာ္ ဒီဇိုင္းပညာရွင္ေတြ အသံုးျပဳခဲ့တာေၾကာင့္ နာမည္ေက်ာ္လွတယ္။

6a00d83452354569e2014e86a64050970d-800wi

၂၁ ရာစုအေစာပိုင္းေရာက္လာခဲ့ေတာ့ အလင္းပါတဲ့ နံရံကပ္စကၠဴနည္းပညာပါ တိုးတက္လာခဲ့ၿပီး လန္ဒန္အေျခစိုက္ Meystyle ကုမၸဏီက LED ပါတဲ့ နံရံကပ္စကၠဴအမ်ဳိးအစား တီထြင္လာခဲ့ပါတယ္။ နည္းပညာ အသစ္တစ္ခုဟာ နံရံကပ္စကၠဴရဲ႕ ေက်ာ္ၾကားမႈ အဆင့္တစ္ခုအျဖစ္ ပိုၿပီးအရွိန္ျမင့္လာခဲ့ရတယ္။ သမိုင္းမွာ ေက်ာ္ၾကားခဲ့တဲ့ နံရံကပ္စကၠဴ နမူနာေတြကို ဂ်ာမနီက Deutsches Tapetenmuseum (Kassel) ျပတိုက္၊ ျပင္သစ္က the Musée des Arts Décoratifs (Paris) နဲ႔ Musée du Papier Peint (Rixheim )၊ ယူေကက the Victoria & Albert ? the Smithsonian's Cooper-Hewitt, Historic New England, Metropolitan Museum of Art eJY ,ltufpfu U.S. National Park Service, Winterthur တို႔မွာ ထိန္းသိမ္းထားရွိပါတယ္။

နံရံကပ္စကၠဴေတြရဲ႕ အမ်ဳိးအစားနဲ႔ အရြယ္အစား

အမ်ဳိးအစားေတြမွာဆိုရင္ေတာ့ ေဆးျခယ္ထားတဲ့ painted wallpaper, hand-painted blockwood wallpaper, hand-printed stencil wallpaper, machine-printed wallpaper နဲ႔ flock wallpaper ေတြျဖစ္ၾကတယ္။ ေခတ္မီနံရံအဖံုးအကာေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိးအေထြေထြရွိေနၾကတာပါပဲ။ စက္႐ုံေတြက ထုတ္လုပ္တဲ့ အရြယ္အစားေတြထဲမွာ ထုတ္လုပ္မႈအမ်ားဆံုး ႏွစ္မ်ဳိးျဖစ္တဲ့ အေမရိကန္ နဲ႔ ဥေရာပ ပစၥည္းဆိုၿပီး ရည္ညႊန္းၾကတယ္။ အေမရိကန္နံရံကပ္စကၠဴအလိပ္ေတြက အက်ယ္က ၂၇ လက္မရွိၾကၿပီး ျဖန္႔လိုက္တဲ့အရွည္မွာ ၂၇ ေပ (၈.၂မီတာ) ရွိပါတယ္။ ဥေရာပနံရံကပ္စကၠဴလိပ္ကေတာ့ ၂၁.၅ ေပက်ယ္ၿပီး ၃၃ ေပ(၁ဝမီတာ) ရွည္ ၾကတယ္။ ပ်မ္းမွ် ၆ဝ စတုရန္းေပ(၅.၆ စတုရန္း မီတာ)ရွိၾကပါတယ္။ အိမ္သံုးနံရံကပ္စကၠဴနဲ႔ အသံုးအမ်ားဆံုးကေတာ့ ေကာ္သုတ္ၿပီးသား၊ ေနာက္ေက်ာကို စိုစြတ္ေအာင္လုပ္႐ုံသံုးႏိုင္တဲ့ ဗီႏိုင္းနံရံကပ္စကၠဴ (Vinyl Wallpaper) ေတြပါ။

Vinyl Wallpaper

ဗီႏိုင္းနံရံကပ္စကၠဴေတြက တျခားနံရံကပ္ အဖံုးအကာေတြထက္ ၾကာရွည္ခံၿပီး သန္႔ရွင္းရလြယ္ ကူပါတယ္။ မီးစြဲဖို႔လည္း ေႏွာင့္ေႏွး၊ အဟန္႔အတား ျဖစ္ေစတယ္။ ဗီႏိုင္းနံရံကပ္စကၠဴေတြမွာ ေလးမ်ဳိးရွိၾက တယ္။ ဗီႏိုင္းသားအျပည့္၊ ဗီႏိုင္းအုပ္ထားတဲ့အသား၊ စကၠဴသားေနာက္ခံဗီႏိုင္း၊ ဖိုင္ဘာေနာက္ခံ ဗီႏိုင္း ေတြပါ။ ပိုၿပီးေပါ့ပါးတဲ့ ဗီႏိုင္းေတြဟာ ကိုင္တြယ္၊ ခ်ိတ္ဆြဲဖို႔ ပိုၿပီးလြယ္ကူၾကတယ္။ စကၠဴသားေနာက္ခံ ဗီႏိုင္းေတြက ေယဘုယ်အားျဖင့္ ေစ်းႀကီးၿပီး ခ်ိတ္ဆြဲ ရခက္တာသိပ္သိသာလွတယ္။ မေသမသပ္ျဖစ္ႏိုင္ တာေပါ့။ တစ္မ်ဳိးစီမွာေတာ့ ကိုယ္သံုးမယ့္ေနရာေပၚမွာ မူတည္ၿပီး ကြဲျပားတဲ့ အားသာခ်က္ေတြရွိေနၾကပါ တယ္။

Granule-Plain-Solid-Wallpaper-of-Sandstone-Natural-Multicolor-Textured-wall-decorations-Modern-TV-Background-For-Walls

Solid vinyl

ဗီႏိုင္းသားအျပည့္နံရံကပ္စကၠဴကေတာ့ ေရစိုခံတာေၾကာင့္ ေရခ်ဳိးခန္းေတြနဲ႔ မီးဖိုခန္းတို႔လို စြတ္စိုမႈမ်ားၿပီး စိုးထိုင္းဆျမင့္တဲ့ ေနရာေတြမွာ အသံုးမ်ားၾက တယ္။ ကုတ္ဖဲ့၊ ဆုတ္ၿဖဲမိတာေတြမွာ ခံႏိုင္ရည္ရွိၿပီး အင္မတန္ၾကာရွည္ခံလွပါတယ္။ သန္႔ရွင္းရလည္း လြယ္ကူတာပါပဲ။ သြားသြားလာလာအသံုးျပဳမ်ားၾကတဲ့ ကေလးငယ္ေတြရဲ႕ အိပ္ခန္းေတြနဲ႔ ကေလးကစားစရာ အခန္းေတြမွာလည္း အသံုးျပဳၾကေလ့ရွိတယ္။ ဗီႏိုင္း ျပည့္နံရံကပ္စကၠဴကို ေနာက္ေက်ာမွာ စကၠဴသားခြ နံရံမွာကပ္ရတဲ့ အသားနဲ႔၊ ေကာ္သုတ္လိမ္းထားတဲ့ ေနာက္ေက်ာကို စိုစြတ္ေစၿပီး ကပ္ရတာနဲ႔ နံရံကို မကပ္ ခင္ေကာ္သတ္သတ္သုတ္လိမ္းၿပီး ကပ္ရတဲ့ နံရံကပ္ စကၠဴ အမ်ဳိးအစားေတြရႏိုင္ပါတယ္။

Vinyl Coated

ဗီႏိုင္းသားအုပ္ထားတဲ့ နံရံကပ္စကၠဴမ်ဳိးကေတာ့ အိမ္ေတြမွာ အသံုးအမ်ားဆံုးအမ်ဳိးအစားပါပဲ။ နံရံ ကပ္စကၠဴကို အဓိက စကၠဴသားနဲ႔ပဲျပဳလုပ္ထားၿပီး အကာအကြယ္အလႊာမွာ ေခမပူငခ ဗီႏိုင္းအုပ္ထား တာပါ။ တိုက္ခြၽတ္ေဆးေၾကာႏိုင္ၿပီး သန္႔ရွင္းရ လြယ္ကူပါတယ္။ အပူ၊ စိုထိုင္းမႈနဲ႔ အဆီေတြ အစြန္း အထင္းခံပါတယ္။ မီးဖိုခန္း၊ မိသားစုဧည့္ခန္း၊ ကေလး ေတြရဲ႕ အိပ္ခန္းတို႔လို အသြားအလာ အမ်ားဆံုးေနရာ ေတြမွာ သံုးဖို႔သင့္ေတာ္လွတယ္လို႔ အၾကံျပဳၾကတယ္။ ဖုန္နဲ႔ ခဲတံျခစ္ရာေတြကို စကၠဴသားစုတ္ၿပဲသြားမွာ မပူပင္ရဘဲနဲ႔ တိုက္ခြၽတ္ေဆးေၾကာႏိုင္ပါေသးတယ္။ ဗီႏိုင္းအုပ္တဲ့အသားကို ဗီႏိုင္းျပည့္အသားထက္ပိုၿပီး ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ၾကတာက ျပန္ခြာရလြယ္တာေၾကာင့္ လည္း အေၾကာင္းရင္းတစ္ခ်က္ပါ။

Paper Backed Vinyl

စကၠဴသားေနာက္ခံဗီႏိုင္းဟာ ဗီႏိုင္းသား အျပည့္ကို ေနာက္ေက်ာမွာ စကၠဴအလႊာအုပ္ထားတာပါ။ တျခားနံရံကပ္စကၠဴအမ်ဳိးအစားေတြထက္ ပိုၿပီး ထူထဲ ေနပါတယ္။ ၾကာရွည္အခံႏိုင္ဆံုး အသားလို႔လည္း ဆိုၾကတယ္။ စိုထိုင္းမႈနဲ႔ အစြန္းအထင္းေတြကို ကာကြယ္ႏိုင္တယ္။ ေဆးေၾကာႏိုင္ပါတယ္။ အိမ္ထဲမွာ ေနရာ အေတာ္မ်ားမ်ားအသံုးျပဳႏိုင္ေပမဲ့ ေရခ်ဳိးခန္း ကိုေတာ့ ျ>ြခင္းခ်က္သေဘာ မသံုးၾကပါဘူး။ ဒီစကၠဴ သားေနာက္ခံဗီႏိုင္းနံရံကပ္စကၠဴကို တပ္ဆင္တဲ့ အခါ မွာ အင္မတန္ဂ႐ုတစိုက္ျပဳလုပ္ရတာပါ။ စိုထိုင္းမႈရွိ လြန္းတဲ့ အခန္းေတြမွာဆိုရင္ဆက္ေၾကာင္း ေနရာ ေတြမွာ အရာထင္သြားႏိုင္ေသးတယ္။ သိပ္ၿပီး စိုထိုင္းမႈမ်ားမယ္၊ ထပ္ကာထပ္ကာစိုစြတ္မယ္၊ ၾကာ ျမင့္ စြာစိုစြတ္ေနမယ္ဆိုရင္ နံရံကပ္စကၠဴသားဟာ တျဖည္း ျဖည္းခ်င္းနံရံကေန ကြာသြားေတာ့မွာပါ။ ေနာက္ထပ္ အသစ္ျပန္ကပ္ဖို႔ လိုအပ္သြားႏိုင္ တာေပါ့။

Fabric Backed Vinyl

ဒီဗီႏိုင္းကေတာ့ ဗီႏိုင္းသားအျပည့္မွာ ရက္ထည္အသားတစ္လႊာထပ္ၿပီးအုပ္ထားတာပါ။ ေနာက္ခံမွာ ရက္ထည္သားပါၿပီးမ်က္ႏွာျပင္အလႊာမွာက အဆင္ အေျပာက္အမႊမ္းဒီဇိုင္းနဲ႔ တန္ဆာဆင္ထားတဲ့ ဗီႏိုင္း သားပါဝင္တယ္။ သန္႔ရွင္းဖို႔၊ ေဆးေၾကာတိုက္ခြၽတ္ဖို႔လြယ္ကူပါတယ္။ ၾကာရွည္ခံတဲ့ အဆင့္လည္း ျမင့္မား လွတယ္။ ဧည့္ခန္းမေတြ၊ ကေလးေတြရဲ႕အခန္းေတြ၊ သီးသန္႔ခန္းေတြ၊ မီးဖိုခန္းနဲ႔ ေရခ်ဳိးခန္းေတြလို အသြား အလာမ်ားလွတဲ့ေနရာေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးေရြး ခ်ယ္မႈပါ။ ရက္ထည္ေနာက္ခံသားဗီႏိုင္းေတြဟာ မ်က္ ႏွာျပင္ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းနံရံေတြေပၚမွာ တပ္ဆင္အသံုးျပဳ တာကလည္း သိပ္ေကာင္းတဲ့ ေရြးခ်ယ္မႈပါပဲ။ နံရံကပ္ စကၠဴဖယ္ရွားရေတာ့မယ့္အခ်ိန္မွာလည္း သက္ေသာင့္ သက္သာ အခ်ပ္လိုက္ခြာထုတ္ႏိုင္ပါတယ္။

ဒီဗီႏိုင္းေတြဟာ အင္မတန္ၾကာရွည္ခံလွတာ ေၾကာင့္ စီးပြားျဖစ္လုပ္ငန္းေတြမွာ မၾကာခဏ အသံုးျပဳ ၾကတယ္။ ရက္ထည္ေနာက္ခံသားဗီႏိုင္းေတြ သံုး မ်ဳိးရွိပါတယ္။ Type 1 မွာ ဟိုတယ္၊ ႐ုံးအေဆာက္ အဦတို႔လိုကုတ္ျခစ္ရာ၊ ပြန္းရာပဲ့ရာ နည္းပါးႏိုင္တဲ့ ေနရာေတြမွာသံုးပါတယ္။ Type 2 က ဟိုတယ္၊ ႐ုပ္ရွင္႐ုံအဝင္ခန္းေတြ၊ လူသြားစႀကႍေတြလို ကုတ္ျခစ္ရာပြန္းပဲ့ရာ အလယ္အလတ္ရွိတဲ့ ေနရာမွာ အသံုးျပဳၿပီး Type 3 ကိုေတာ့ ေဆး႐ုံေတြနဲ႔ အစားအစာ ျပင္ဆင္ခ်က္ျပဳတ္တဲ့ ေနရာမ်ဳိးေတြလို အသြားအလာမ်ားၿပီး၊ ပစၥည္းအေရႊ႕အေျပာင္းမ်ားလွတဲ့ ေနရာေတြမွာ အသံုးျပဳၾကတယ္။ နံရံကပ္စကၠဴကို ဘယ္ေနရာမွာ ကပ္ခ်င္လဲ ကိုယ့္အသံုးျပဳ ရမယ့္ေနရာကိုမူတည္ၿပီး အမ်ဳိးအစားသံုးမ်ဳိးထဲက ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ၾကတာေပါ့။

Flocked wallpaper

ကတၱီပါလို၊ အထည္အလိပ္ေတြလို နံရံေတြ ဒီဇိုင္းဖန္တီးဖို႔ ဒီသိုးေမြးႏုအုပ္ထားတဲ့ နံရံကပ္စကၠဴကို အသံုးျပဳၾကတယ္။ သိုးေမြးထည္ကေန ရက္ထည္ေတြကပ္ၿပီး ကတၱီပါသားပံုစံအဆင္ျမင့္အခန္းေတြဖန္တီးအလွဆင္ဖို႔ အသံုးျပဳၾကတဲ့နံရံကပ္စကၠဴအမ်ဳိးအစားပါ။ အင္မတန္ ေစ်းႀကီးျမင့္လွၿပီး အဓိကအားျဖင့္ အထက္တန္းလႊာေတြမွသာ အသံုးျပဳႏိုင္ၾကတာပါ။ ဒီေန႔ေခတ္ သိုးေမြးႏုအုပ္တဲ့အဆင့္မွာ ႏိုင္လြန္၊ ေရယြန္ပိုးတု ဒါမွမဟုတ္ ေပၚလီအက္စတာအမႈန္႔ေတြ ကို ေစးကပ္တဲ့ မ်က္ႏွာျပင္ေပၚအုပ္ၿပီး ေအာင္ျမင္စြာထုတ္လုပ္ႏိုင္လာၾကတယ္။ ႏူးညံ့တဲ့ အနထအကမန ၊ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း texture ႏွစ္မ်ဳိးလံုးရႏိုင္ပါတယ္။ ႏူးညံ့တဲ့ texture ကေတာ့ ကတၱီပါသားလိုဒီဇိုင္းမ်ဳိးပါ။ ေရေဆးလို႔ေတာ့ မရႏိုင္ပါဘူး။ ဒီလိုနံရံကပ္စကၠဴမ်ဳိး အသံုးျပဳေတာ့မယ္ဆိုရင္ ေနရာအတြက္ အေသ အခ်ာေရြးခ်ယ္ရေတာ့မွာပါ။ ထမင္းစားခန္းနဲ႔ ဧည့္ခန္းေတြေလာက္ပဲ အသံုးျပဳသင့္တာပါ။

ေနာက္ထပ္ Grasscloth wallaper နဲ႔ Foil Wallpaper တို႔ကိုလည္း ေစ်းကြက္မွာ ဝယ္ယူရရွိ ႏိုင္ပါတယ္။ Grasscloth ကိုေတာ့ တကယ့္သဘာဝ ပစၥည္းက်ဴပင္၊ ဂုန္ေလွ်ာ္မွ်င္ေတြနဲ႔ ေပါင္းစပ္ျပဳလုပ္ထားၿပီး တစ္ခ်ပ္နဲ႔တစ္ခ်ပ္ pattern ေတြ လိုက္ဖက္ဖို႔ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ စြန္းထင္းႏိုင္ၿပီး ဖယ္ရွားဖို႔ ခက္တာေၾကာင့္ အသြားအလာနည္းတဲ့ ေနရာမ်ဳိးမွာသာ အသံုးျပဳသင့္ပါတယ္။ Foil နံရံကပ္ စကၠဴေတြမွာ စကၠဴေနာက္ခံမွာ မ်က္ႏွာျပင္ေပၚပါးလႊာတဲ့ သတၱဳသားအုပ္ထားတဲ့ နံရံကပ္စကၠဴမ်ဳိးပါ။ Foil နံရံကပ္ စကၠဴေတြကမ်ားေသာအားျဖင့္ ေျဗာင္အေရာင္ေတြပဲ အသံုးမ်ားၾကတယ္။ ေပၚျပဴလာ ျဖစ္လွတဲ့ အေရာင္ေတြကေတာ့ ေရႊေရာင္၊ ေငြနဲ႔ ေၾကးနီေရာင္ေတြပါ။ အဲဒီနံရံကပ္စကၠဴ တပ္ဆင္ထားရင္ ေျပာင္လက္ေတာက္ပေနၿပီး အလင္းျပန္ ႏိုင္တဲ့ အေရာင္အေသြး မ်ဳိးလင္းလင္းလက္လက္ျမင္ေတြ႕ရမွာပါ။ Foil နံရံ ကပ္စကၠဴဟာ အင္မတန္ပါးလႊာလွၿပီး တြန္႔ေခါက္လြယ္သလို ဆုတ္ၿဖဲဖို႔လည္း လြယ္ကူလွတယ္။

မယ္႐ူပ

Go to top